Dovolenka na Slovensku má veľa plusov

Dovolenka na Slovensku má veľa plusov

Agentúra na podporu cestovného ruchu SLOVAKIA TRAVEL spustila kampaň „Dovolenka na Slovensku má veľa plusov”. Prostredníctvom nej prezentuje široké možnosti trávenia zimnej dovolenky na Slovensku, ktorú si každý môže vyskladať z rôznorodých činností a stráviť ta kplnohodnotný čas s priateľmi, rodinou alebo si vychutnať oddych a relax. Kampaň zároveň nepriamo apeluje na zodpovednosť dovolenkárov.

Dovolenka na Slovensku má skutočne veľa plusov. Môžete ísť na lyže, skialp, bežkovať alebo do hôr na túru, vychutnať si dobré jedlo, či wellness, spoznať tradície, umenie a pridať k tomu oddych aj zábavu. Na Slovensku simôžete vyskladať dovolenku po akej túžite a ak sa budeme správať zodpovedne, môžeme si našekrásy užívať so všetkým, čo k tomu patrí, povedal Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.

kampan - plusy

SLOVAKIA TRAVEL odštartovala zimnú kampaň v online priestore 25. decembra a od 10. januára pridáva aj spoty v slovenských televíziách a rádiách. Kampaň sa v krátkom čase dostane aj za hranice Slovenska. Odvysielajú ju české, poľské aj maďarské televízie. Agentúra tak chce nadviazať na historicky najlepšiu domácu turistickú sezónu, ktorá bola v lete tohto roku.

Prirodzene, súviselo to aj s tým, že mobilita ľudí klesla, no verím, že zásluhu na tom má aj SLOVAKIA TRAVEL, ktorá pripravila kampaň, na akú sme na Slovensku neboli doteraz zvyknutí. V každej relevantnej televízii a rádiu bola denne prezentovaná konkrétna destinácia, bol to prierez všetkého, čo na Slovensku máme – národné parky, veľhory, jaskyne, jazerá, pamiatky UNESCO. To nás viedlo k tomu, aby aj stratégia kampane na zimnú sezónu spájala plusy, čiže lyžovanie plus wellness plus umenie plus hory plus čo si sami vyberiete, dodáva Václav Mika.

Lyžovanie vo Vysokých Tatrách. Foto OOCR Región Vysoké Tatry

Kampaň, ktorá rotuje v TV, na rôznych online platformách a v rádiách pripravila agentúra 4.0.  Spoty sú točené pomocou FPV dronov. Technológia First Person View, ktorá zabezpečuje autentickejšie zábery, či dostane sa aj na ťažko dostupné miesta maximálnou rýchlosťou 120 km/h, poskytuje vizuálne príťažlivejšie zábery a SLOVAKIA TRAVEL patrí medzi prvé subjekty na Slovensku, ktoré ju využívajú v reklamnom spote.

Do podpory zimnej turistickej sezóny na Slovensku sa zapojili aj naši úspešní športovci. Zimná online kampaň odštartovala teasingovym videom nasociálnych sieťach reprezentanta v zjazdovom lyžovaní Adama Žampu,na Eurosporte  pozýva na Slovensko vynikajúca zjazdárka Petra Vlhová.

SLOVAKIA TRAVEL okrem toho kontinuálne robí aj informačnú kampaň na zdrojových trhoch.

Základná emócia v cestovnom ruchu je stále neistota. Našou úlohou z hľadiska komunikácie je vnášať pravidlá a istotu. Preto pokračujeme v informačnej kampani na zdrojových trhoch. Bez jasných pravidiel nemôžeme očakávať  nárast počtu turistov na Slovensku, uzatvára Václav Mika, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.

Zdroj: Slovakia Travel

Pozri tiež: